شناسه خبر : 108295
پنجشنبه 19 بهمن 1402 , 14:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در پایتخت مقاومت ایران برگزار شد؛

برگزاری مراسم سالگرد شهادت جانباز شهید غلامی/فیلم

اولین سالگرد شهادت جانباز نخاعی سردار فریدون غلامی در ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ در شهر منتظران برگزار شد...

فاش نیوز - اولین سالگرد شهادت جانباز نخاعی سردار فریدون غلامی در روز سه شنبه ۱۷بهمن ۱۴۰۲ در شهر منتظران دزفول برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار ما، نخستین سالگرد شهادت رزمنده دلیر سردار شهید فریدون غلامی حاجی‌آباد از جانبازان نخاعی هشت سال دفاع مقدس در شهر منتظران برگزار شد.

این برنامه در استقبال از کنگره ملی 24000 هزار شهید استان خوزستان، در روز سه‌شنبه هفدهم بهمن‌ از ساعت 20 آغاز شد که با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان و نوجوانان خوزستانی صورت گرفت.

در این آیین بزرگداشت که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیز حضور داشتند، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان سخنرانی کرد. همچنین حاج صادق آهنگران نیز در این مراسم حماسه‌سرایی نمود.

 
بر این اساس، خانواده شهید غلامی پیام تشکری برای دست اندرکاران و شرکت کنندگان در مراسم به شرح زیر ارسال نمودند:
 
"وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ؛ (آل عمران، ۱۶۹)‏
 
ما جاماندگان از قافله کاروان عاشورایی برخود فرض می دانیم تا از شهدا این آیه ‏های مجسم ایثار و اخلاص و میراث ارزشمند آنها که در کلام و نوشتار و رفتار آنها نمایان بود سخن بگوییم و از دریای بیکران علم و معرفت ایشان برای رسیدن به قله های پیشرفت وسعادت اخروی خویش توشه برداریم.

اطمینان داشته باشیم این تلاش خداپسندانه بیش از آنچه تصور کنیم،تاثیر خود را بر فرهنگ جامعه اسلامی خواهد داشت، قلب های پاک را به سوی معنویت و ایمان مجذوب ساخته و نسل نوپای امروز را به گذشته ای پر افتخار و عزت افرین پیوند خواهد داد.

بدین وسیله به مصداق "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق"،
از حضور شوق انگیز و دلگرم کننده اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان دزفول،مردم قدرشناس شهر منتظران، مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی، ائمه جمعه و جماعات، نیروهای نظامی و انتظامی، جانبازان و خانوادهای معظم شهدا وایثارگران، بسیجیان سر افراز و جوانان پر شور و شعور و تمام عزیزانی که مخلصانه در برگزاری باشکوه یادواره اولین سالگرد سردار شهید حاج فریدون غلامی شرکت نمودند تقدیر وتشکر می نماییم. از خداوند رحمان و رحیم دوام توفیقات همگان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ظل توجهات بقیه الله الاعظم (عج) و منویات حکیمانه نائب برحقش مقام معظم رهبری مسئلت می نماییم".
خانواده سردار شهید حاج فریدون غلامی
 
فیلمی کوتاه از گوشه هایی از این مراسم معنوی به حضور مخاطبان تقدیم می گردد:
 
 
جعفری
اینستاگرام
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi